Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 14 oktober 2011

Hoppträning 2 denna vecka gick super den oxå!

Åkte iväg till hoppträningen och var väl sådär på G!
Jag red tillsammans med 2 ganska gröna unghästar som inte hoppade så högt och då såg det ännu högre ut när Ulrika höjde till mig. Fick säga till Ulrika att sänka 1:a gången och efter viss övertalning gjorde hon det och sa samtidigt att nu är det 1-0 till mig, hmmm vi hann komma till 2-0 till henne men det gick strålande när jag hoppat på en 8:a på 2 räcken ett par språng och sedan red jag som aldrig förr.
Inga händer under hela träningen och hittade distanserna direkt och höll en bra galopp :))) Shit pommfritt vad jag red :))
Det enda jag tänker nu är ben, ben och inga händer och försöker få in avslappnade axlar i det hela oxå!
Tänk att ngt. så enkelt ska vara så svårt ???

Dom 2-0 till Ulrika tänker jag ta igen så snart som möjligt förståss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar