Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 28 oktober 2011

Fredag, fredag, fredag!

Herregud vad denna veckan har gått fort! Är väl så när man har roligt säger dom :)

Hoppträningen igår kväll gick väldigt bra och jag hade 2 goa killar med mig Kalle och Carl Philip.
Carl Philip följer gärna med till Ulrikas träningar som alltid har GO fika att handla och sedan tycker han det är kul att plocka upp bajs efter hästarna???? Kalle följde nog mest med därför att Carl Philip väldigt gärna ville det...men det är alltid kul att få höra av sin man att man rider bra ;)


Igår em fick jag även min första leverans av Iform foder till hästarna! Väldigt bekvämt att fodret står på gårdsplanen när man kommer hem. Problemet var dock att få in dom i stallet då vi har en liten kullerstensbacke upp och varje tunna innehöll ca 125kg foder!
Tur att man har en stark man för där tillförde jag inte så mkt. kan jag tillägga.


Imorgon är det dags för årets näst sista tävling i Trolleholm.
Matilda ska ha högskoleprov så jag får köra själv, vilket nog kommer gå jättebra då Bonzo är så snäll och det är väl lika bra att vänja sig vid det då hon kanske inte bor hemma om 1 år!


TREVLIG HELG ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar