Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 22 oktober 2011

Lördagsmys!

Idag sov jag till 08.00 och det vet jag inte när det hände sist!
Jätteskönt och full av energi ordnade jag stor frukost till mina killar med kokt ägg osv. och väckte dom sedan.

Efter frukosten for jag iväg till ridhuset med Bonzo och red ett mkt. trevligt markarbete och for sedan hem och ordnade lunch för mina duktiga killar & Matilda som satt upp dubbelstaket till hästarna så att vi minimerar risken med lösa hästar....

Hela veckan har Carl Philip pratat om att han faktiskt behövde ny hallowen dräkt...så det fick bli ett besök för Kalle och mig och Carl Philip på Bo Ohlson (inte ett av mina favoritställen precis) men jag träffade trevliga vänner där så att jag fick prata häst så det lättade upp besöket. Sonen fick sin fina Ninja dräkt och jag köpte en fin höstblomma på ett annat ställe till vardagsrummet.

Jag har även tagit ett beslut denna vecka att börja med Iform foder till hästarna som man får hemkört då det inte finns Hippo foder på ngt. avstånd som är rimligt för mig utan jag måste köra ett par mils omväg för att köpa foder och kostnaden för fodret blir det samma. Ringde Iform igår och vi kom fram till att Bonzo och Hedvig ska gå på Iform Komplett och Ciclonica på Iform tillväxt så idag har jag varit och köpt en mindre krubba till Ciclonica eftersom hon och Hedvig inte ska äta samma foder längre.

Och en fantatiskt lördag avslutas med att ikväll ska Matilda göra middag och det blir hennes otroligt goda enchiladas ;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar