Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 20 oktober 2011

Fryyyyser!

Om jag nu har klagat på sommaren att mitt kontorsrum är så varmt kan jag nu lägga till att på vintern är det ca 18 grader när jag kommer på morgonen, brrrrr!
Det är tur att jag på sommaren har vanlig fläkt och på vintern värmefläkt i rummet.
Frös hela dagen igår på jobbet och gick omkring med både extra kofta och halsduk vilket roade mina arbetskollegor iallafall.
På kvällen hade Bonzo inplanerad vila (vilket jag är glad för eftersom det blåste snålblåst runt knuten) och sonen och jag hade inplanerat mys med Tacos. Carl Philip åt som aldrig förr och mellan tuggorna fick han fram att "vi borde ha detta oftare". Sedan hade han oxå frusit hela dagen så han tog en lång och varm dusch och somnade sedan sött i mammas knä :)
Själv skulle jag se favoriterna Bonde söker fru (herregud vad ser tjejerna hos denne hemske hästbonde, vilken player han är!!)och Greys Anatomy.
Lyckades nästan med båda men gav upp efter halva Greys Anatomy och kröp ner och välkomnade John Blund.
Idag är det möte heeeela dagen (och jag har tagit på mig tjockare tröja) och ikväll står konditionsträning på Bonzo på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar