Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 24 oktober 2011

Stockholm

Imorse for jag iväg till Stockholm för 3 dgrs kurs i Adobe Photoshop så att jag kommer väl vara en fena på att redigera och lägga upp bilder sedan :))

För en gångs skull så lyckades Kalle och jag krocka med våra tjänsteresor så han skulle flyga till Stockholm 1 timme tidigare än mig så det blev både tidig morgon för både barn och hästar för att vi skulle hinna med allt på morgonen. Inte gjorde saken bättre att min käre man har snarkat ganska högljutt halva natten så min sömn kändes ngt. bristfällig.

Har tagit med mig en bok iallafall till hotellet (som legat brevid sängen oöppnad i ca 6 månader...)och har bestämt mig för att bara slappa och ha det bra efter kursen på kvällarna :)

Bonzo däremot får däremot ingen vila utan Matilda är snäll och longerar honom när jag är borta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar