Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 29 september 2011

Äntligen är Kalle hemma igen :)

Igår kväll kom äntligen Kalle hem igen :)
Jag brukar tycka att det är helt ok när vi reser så mkt. som vi gör båda två men denna veckan har varit tung! Tröttheten har sköljt över mig och då blir allt som är rutin i vanliga fall en börda som att sköta hämtning, lämning av barn, jobb, hästar, stall, powerwalk, middag osv. osv.
Tyvärr glömde vi att kolla av att halmbalen och höbalen var hanterbara innan Kalle åkte och det var skittungt varje dag att ta halm och hö då det satt fast som berget (det är då man behöver sin mans muskler) vilket resulterat i att jag fått ont i axlar och nacke igen :((
När Kalle frågade vad vi skulle ställa klockan på igår sa jag lugnt halv 6 och INGEN powerwalk imorgon och sedan sov fru Beckman som ett barn hela natten :))


Idag har jag lite extra energi igen och ikväll är det dags för veckans höjdpunkt....ja vad kan det vara??? HOPPTRÄNING förståss på världens bästa häst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar