Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 27 september 2011

Med lite jvlar anamma går det mesta!

Igår när jag kom hem från jobbet var jag trött, trött och åter trött! Har väldigt hektiskt på jobbet nu veckan innan vi ska på mässa i Jönköping och det känns i kroppen när man kommer hem!
Dock hade jag fuskat och inte powerwalkat på morgonen sååå det var bara att först hämta in dom 4 benta och ge sig ut på en runda på Bonzo och efter det dressa om till motionskläder för att powerwalka!
Jag bet ihop och tänkte inte så mkt. på mer än att efter kunde jag sjunka ihop nöjd i soffan efter mina prestationer och det lyckades :) Halv 8 sjönk jag ihop i soffan och 1 timme senare låg jag och sov ;))

Nu när man vill ha lite mys på hösten så är jag väldigt glad för att tända ljus men jag är inte så mkt. för doftljus överhuvudtaget. Men i somras hittade jag i en liten affär i Kivik med ngt. som heter Yankee Candle med doften av "Clean Cotton". Då jag inte så ofta är på hållet mot Kivik och när mitt favoritljus nästan brunnit ner blev jag så glad när jag hittade att man kunde beställa det på nätet

Lukten är som soltorkad bomull i kombination med gröna toner, vita blommor och en aningen citron.
Jar Clean Cotton
Beställde även en liten burk med doften

M jar-Winter Wonderland

"Så genuin att man nästan kan höra slädens bjällerklang...en kylig bris som sveper fram genom snötyngda granar"

Ska bli intressant och se om den doften blir en favorit till julen ;)

Ljusen är beställda hos http://www.yankeecandle.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar