Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 9 september 2011

Hektisk vecka!

Jaha, var tog denna veckan vägen?? Suttit i heldagsmöten sedan onsdags och knappt märkt vilket väder det varit ute men nu är jag utsläppt igen och hjärnkontoret har fullt upp med planeringen inför helgen.

Var på hoppträning igår kväll där Ulrika höjde ribban till mig och efter hjärnhalvornas kamp om att vara lite feg eller kasta mig in i det så vann halvan "kasta mig in i det" och jag red en strålande runda :)) Känns skönt inför helgen!

Powerwalken har jag avklarat varje morgon denna veckan i både ur och skur och menyn har hållits ;) så nu e vi på G på väg neråt!

Och helgen tja den är fullsmäckad kan man säga och ser ungefär ut såhär;

  • Ikväll middag med en hop kompisar som tränar för Ulrika och Ulrika själv förståss på Bröderna M i Ystad. Undrar vad vi kommer prata om.....kanske killar och party som Linda föreslog, hahaha
  • Imorgon tävling i Hässleholm
  • Söndag "Pilates workshop för ryttare" i Malmö me Ullis
  • Söndag kväll = Anne i soffan "not moving"


TREVLIG HELG ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar