Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 19 september 2011

Fantastisk födelsedagshelg!

Helgen har varit väldigt trevlig och började i fredagskväll med middag med mina och Kalles föräldrar, mkt. trevligt!
Min födelsdag började med skönsång och en underbar bukett!
Sedan när Kalle och Matilda stack iväg och handlade till middagen på kvällen så hade jag bokat dressyrlektion för Fredrik. Bonzo har aldrig gått så bra på hans lektioner innan och var så himla mjuk och fin åt båda hållen så det var väl hans födelsedags present till matte ;))
Dock har jag lite samma problem i markarbetet att han förböjer sig så även här måste jag tänka "släpp inner och stödj ytter!
På eftermiddagen åkte jag och Kalle till Rosenhälla SPA där vi hade bokat tid för att bada i jaccuzzin och ångbastu! Mkt. trevligt och avslappnande kan jag lova!

På kvällen hade jag önskat mig att få slippa göra middag så min underbara dotter Matilda hade presterat fram en fantastisk 3 rätters Italiensk middag

Förrätt

Varmrätt med hembakat bröd till!

Till efterrätt var det pannacotta men då börja min energi går ner i tårna efter all mat så jag glömde ta foto på den ;) Behöver jag tillägga att innan klockan hade slagit 21.00 hade vi alla hamnat i sängen och sov gott!

Det var tur att vi kom i säng i tid för på söndag hade jag bokat spritsafari till Bordershop i Puttgarden med Ullis så det var bara upp med tuppen igen! Väldigt trevlig dag med många skratt och överfyllda kundvagnar och vi kunde kallt konstatera att max 1 person till hade fått plats och då hade vi packat upp till taket!
Tror jag fick ihop ca 16 Bag in Box, 18 flaskor vin, 1 kartong whiskey, 6 flak öl, 1 flaska rom, 1 flaska cinzano orange, champagne och litta jägermeister så ja vi klarar oss ett bra tag på detta tror jag!
Sedan som grädde på moset fick jag en jättefin present av Ullis bestående av hjärtformade ugnsformar, STORT tack Ullis!

2 kommentarer:

  1. När ska vi dricka upp allt detta ;)))? LInda

    SvaraRadera
  2. Tja det är väl bara att ha tjejparty varje helg, mohahaha!

    SvaraRadera