Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 14 september 2011

Nope inte piggare :(


Onsdag morgon och fortfarande känner jag mig som om en ångvält kört över mig.... kanske höst trötthet eller att jag alltid är i full fart ??

Var i måndagskväll och red en nyklippt Bonzo i ridhuset och han kändes lite fräschare och bjöd på bra under sig och blev väldigt loss i båda sidorna, mkt. trevligt!
Började tisdag morgon med att hämta hem spånbalar för hela vintern och efter jobbet red jag ut i värsta stormen och det blev lugnare än jag trodde vilket kan bero på att Bonzo hade haft hattifnatt anfall i hagen ca 10 minuter innan jag kunde ta in honom, vilket innebär att han galopperar runt i full fart, gnäggar som värsta hingsten och gör sina krummelur språng och ser överlycklig ut samtidigt, kan man annat än LE att han är så levnadsglad?


På kvällen passade jag på att göra lite mer köttfärsbiffar till lunch (är så himla skönt att bara ta lunch ur frysen) och gjorde iordning vit chokladmoussetårta med passionsfrukt till våran middag med mina föräldrar och Kalles föräldrar på fredagkväll.

Avslutade kvällen med att köra hem till Ylva och hämta avmaskningsmedel till Ciclonica och Hedvig, så nu är båda avmaskade :)

Powerwalken går bra även om jag är väldigt väldigt trött på morgonen och imorse var det dags att väga in sig och jodå -0,6 kilo på 1 vecka :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar