Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 15 september 2011

En liten energikick!

Igår gav jag mig själv en liten energikick och hade bokat sedan länge tillbaka en tid hos min fantastiska frisör Jonas på Jonas Hårstuga i Sjöbo.
Hur mycket får jag klippa frågade han....och jag sa ta vad du vill och grävde ner mig i tidningen.
Kort blev det och sedan massor av ljusa slingor i det och jag blev skitnöjd och kände att det var en liten energikick som jag verkligen behövde efter att ha frusit hela dagen på jobbet och kännt mig allmänt hängig.

Efter att ha kommit hem med massor av matkassar och laddat kylskåpet blev det grillad kyckling med familjen och sedan ngt. som jag längtat efter hela dagen nämligen

- bästa filten i soffan, tända ljus, en skål nypoppade popcorn och ett glas mkt. gott rödvin!

Ja jag vet att det kanske inte borde tillhöra min diet men det gjorde underverk ;) och jag sov som ett barn hela natten och imorse var första morgonen denna vecka som det kändes helt ok att powerwalka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar