Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 24 september 2011

Nya foton på Ciclonica och recept!

Igår kväll när jag skulle ge hästarna natthö så låg Ciclonica och vilade när jag kom ut. Då satte jag mig ner hos henne och rätt var det var så la hon sitt huvud i mitt knä! Hade inte Kalle dragit mig in igen hade jag nog suttit kvar hos henne fortfarande, såååååå gulligt!!

Så idag tog jag kameran i högsta hugg och gav mig ut i hagen för att föreviga Ciclonica som nu är 10 veckor!

Inte helt lätt att få ett bra foto då alla mina 3 hästar är ganska närgångna...

Hela gänget tillsammans, hmm undrar vem som bestämmer...


Hedvig och Ciclonica (haha Hedvig ser ut som om hon vore högdräktig fortfarande)
Vackra lilla gumman
Lite svårt att nå ner till marken när man har så långa ben
Denna bilden kunde blivit perfekt om inte Bonzo stått och puttat mig i ryggen hela tiden så att jag missade öronen på bilden
Fick bli en sista bild lite längre ifrån istället
Enligt önskemål på Facebook igår så kommer även här receptet på våran fredagsmiddag.
Jag gjorde vissa förändringar dock som
  • Stekte kycklingfilén i stekpåse med vitt vin och gul lök
  • Smulade i getost i salladen
Personligen tyckte jag inte att fikonen gjorde till eller från i rätten!
Rätten är tagen från boken "Viktväktarnas smala Italien" som innehåller många många goda recept varav denna är en av dom :)

Klicka på bilden så får ni upp dom i större format!
Nu ska jag ge mig ut i sadelkammaren och förbereda för tävling i Helsingborg imorgon! Har aldrig tävlat i Helsingborg innan men det ska bli jättekul eftersom dom har en sådan fin anläggning!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar