Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 23 september 2011

Ännu en vecka som rusat förbi!

Var tog denna veckan vägen??? Är det åldern som gör att man tycker det går fort eller att man har fullt upp hela tiden?? Det märks även att hösten slagit till för Anne har börjat frysa hela tiden och idag satte jag på värmefläkten på kontoret och dom kortärmade tröjorna får finna sin plats längst in i garderoben nu. Prövade min sk. mässdräkt i veckan som jag inte använt på 2 år (och alla som känner mig vet att kjol är inget plagg som jag använder alldeles för ofta) och kjolen satt som ett smäck så powerwalken har gjort nytta (dock syns det inte nämnvärt på vågen) I vilket fall som helst så är det skönt att det är fredag igen och denna helgen är rätt lugn på lördagen och på söndagen är det tävling i Helsingborg, kul kul!

I onsdags var jag på mässa i Malmö och hade verkligen sett fram emot en av föreläsningarna där bl.a. en handlade om attraktionslagen. Men när föreläsaren börjar med att säga att man ska ta sin grannes hand och berätta om sin största dröm så reste jag mig och gick! Nope ingen får mig att ta en okänds hand och berätta om vad jag helst vill göra i livet!


Igår var det veckans höjdpunkt med hoppträning! På vägen dit smäller huvudvärken till men jag ville genomföra träningen ändå och det gick faktiskt jättebra. Bonzo var på hugget och tog sig an alla övningarna med glädje och hoppade bl.a. en 4 kombination med ett galoppsprång mellan varje hinder som han inte gjort annat :) Mkt. bra träning av Ulrika som vanligt :))

Trevlig helg alla vänner!

2 kommentarer:

  1. Men varför väga sig? Du VET ju att muskler väger mer än fett, vilket ju kjolen visar! Kram & trevlig helg //Vera

    SvaraRadera
  2. Det e ju så sant så Vera! Jag slänger helt sonika ut den förbaskade vågen :)))

    SvaraRadera