Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 9 april 2011

Vitvaror och en trogen läsare

Idag ska jag börja dagen med att köra upp till ridhuset och sedan på vägen tillbaka hem köpa blommor och jord på Rosenhagens och pyssla lite ;).
Köpte kryddväxter innan i veckan så dom ska oxå planteras i krukor utanför ytterdörren.

Sedan gick våran torktumlare isönder för ett par veckor sedan :(
Okej utan torktumlare klarar man sig ett tag för det går ju lika bra att hänga tvätten men i förrgår brakade även tvättmaskinen så i eftermiddag blir det till att åka och handla både tvättmaskin och torktumlare.
Inte världens roligaste shopping kanske....

Tittar bl.a. på detta paket


Fick även igår reda på att en av mina trogna läsare är min mamma på 77 år.
Urläckert tycker jag och eftersom jag är riktigt dålig på att ringa så är detta perfekt att hon kan läsa här vad jag hittar på varje dag!
Älskar dig mamma :>

1 kommentar:

  1. Hahaha då ligger det i generna då då när jag är exakt lika dålig på att ringa ^^ äntligen en bra ursäkt ;)

    SvaraRadera