Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 1 april 2011

Härligt LEDIG dag!

Idag har både jag och Kalle tagit ledigt och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att sova till 7 när man gått upp 4.45 varje morgon och motionerat denna vecka. Dock ska ni inte tro att jag fuskar med träningen idag för det har redan börjat bli en vana. Jag har bara kastat om tiderna lite idag :)

Så dagen börjar med att köra till ridhuset och rida igenom Bonzo.
Sedan ska jag till Tomelilla och hämta klippmaskinen som jag hyrt för imorgon ska Bonzo helklippas :)

Efter det är det lite att pyssla med hemma och om vädret ändrar sig så ska vi iväg och köpa blommor och plantera i krukorna utomhus



Så i eftermiddag ligger dagens träning där jag tänkte gå lite längre än mina vanliga 6 km och försöka locka med mig Kalle ;)

På söndag är det tävling igen (såååå kul ska det bli)
Denna gången på Örestad i Malmö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar