Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 15 april 2011

Snart semester....

Hmm, kanske inte riktigt men om 12 dgr är det avresa (kan se mig själv i denna soffan faktiskt)
Sista tjänsteresan är avklarad innan semestern (att det sedan är hysteriskt med resande från det jag kommer hem fram till sommar semestern försöker jag glömma just nu).
Bodde på ett mkt. trevligt hotell när jag var i Stockholm nu som jag kan rekommendera http://www.clarionsign.se/hotell.aspx

Kom hem igår kväll och gick faktiskt ut direkt och gick mina 6 km. Börjar bli en vana nu och tempot trappas upp varje dag ;)

Morgonen idag började jag med träningen precis som vanligt och den kommer avslutas med ett glas kallt rosévin efter ett kvällspass med dressyrträning för Fredrik Böhling http://fboehling.com/?lang=se som kommer ner till Skåne från Stockholm 1 gång i månaden och håller lektioner. Mkt. trevlig och bra tränare!

På söndag väntar tävling och debut i en klass högre så det ska bli spännande och kul :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar