Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 8 april 2011

ÄNTLIGEN fredag!

Har hållt min plan även denna vecka och gått ut varje morgon 04.45 och gått mina 6 km :).
Är mäkta stolt över mig själv och vågen visade -1 kg (precis lagom viktnedgång) imorse.

Igår fick jag äntligen känna fölet i Hedvigs mage sparka för 1:a gången och det var ganska mäktigt kan jag säga när man får göra det 1:a gången. Jag blev alldeles pirrig och tankarna som börja flyga i huvudet var
  • Är det ett sto eller hingst?
  • Kommer den vara brun eller fux?
  • Hur mkt. tecken kommer den ha?
Hedvig hon bara tittade lugnt på mig med blicken som sa ungefär " ja, ja lugna ner dig nu det här har jag gjort förut"


DYGN 240 (Hedvig är idag 252 dygn dräktig)
Nu är fostret ungefär lika stort som ett lamm och har känslehår på sina kinder, halsen och mulen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar