Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 24 april 2011

Matilda överraskade mig stort idag!

Både igår och idag har Matilda och jag varit på Henriksdal och tittat på deras fina hopptävling och hejat på alla duktiga kompisar.
Solen har lyst på oss vilket spegeln imorse konstaterade då det stod 2 stoppljus och tittade in i den!

Idag när vi satt och tittade på 130 klassen säger helt plötsligt Matilda
"Mamma, vi får nog hitta en häst till mig för jag vill börja rida igen"
Matilda har förvisso sagt många gånger detta året när vi varit på tävlingar att hon blivit sugen men idag så kom beslutet!

Så nu ska vi leta en häst att låna till Matilda. Så om ngn har tips tveka inte att höra av er till mig!

Bild på Matilda och hennes fd. D ponny Summer Flight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar