Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 20 april 2011

Träningen går jättebra

Mina morgonrundor är nu inne på sin 4:e vecka och det går jättebra (minus 1,5 kilo på vågen och bättre benmuskler)

Vissa mornar är väl fortfarande ganska tuffa att slänga sig ut och helst när mannen slår upp ena ögat och säger "du e inte klok". Men eftersom jag är ganska envis när jag bestämt mig för ngt. så skakar jag av mig kommentaren och slänger mig ut och eftersom Kalle avlagt veckans roligaste kommentar så ska jag nog tvinga med mig honom snart ;))
Kommentaren kommer här:
Kalle ställer sig på vågen och säger sin vikt (som är lite för mkt. på plussidan)
Då säger Kalle det är glasögonen som väger för ientligen väger jag 3 kg mindre!

både jag och Matilda brast ut i skratt och virrade på huvudena!

Ha en bra dag alla vänner :>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar