Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 25 april 2011

Perfekt avslutning på påsken

Jag, Kalle & sonen började med att åka till Verksjön och fiska eller rättare sagt dom fiskade och jag satt på en filt och läste och njöt av lugnet ;)

Eftersom storfångsten uteblev fick vi leta reda på ett lunchställe och det blev ett ngt. annorlunda sådant.
Maten var väldigt god så jag kan varmt rekommendera detta men platsen dom har lagt Yangtorp är något udda...

Sedan åkte vi och tittade på en glasblåsare i Björstorp och på konsten i Kulturmöllan i Lövestad så nu har vi varit kulturella så att det räcker för hela året!

Matilda hade oxå haft lite äventyr hemma då en av grannens ca 18 hästar (shettis denna gång) varit på rymmen och stack in i hagen hos Bonzo och Hedvig. Mina hästar jagade in den i en hörna där Bonzo bet den och Hedvig sparkade efter den så förhoppningsvis gör den inte om det fler gånger.
Ni får ursäkta om jag inte tycker synd om den eftersom grannens hästar är lösa minst 1 gång i veckan!

Nu ska jag ut och rida på världens bästa häst  och sedan är det packning som gäller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar