Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 29 april 2011

Rapport från Canary Island

Flygresan hit var urjobbig med så dålig luft på flygplanet så jag började fundera på om jag hade dålig hjärta....
Vi kom till hotellet vid 3 och slängde ut oss i solsängarna :) Vårat rum är på markplan med egna solsängar och 3 steg ut till poolen så det är toppen :)
Igår var vädret sådär så vattengympa passet intogs i hällande regn, hmmm. Efter det bokade jag och mamma in vårat SPA besök med halvkroppsmassage till 16.30. Vi gick dit en stund innan och intog både ångbastu och jaccuzibad, nice ;)
När våran behandling var klar så sken solen igen så då slängde vi oss i solsängarna igen ;)
Idag hade dom lovat regn men det har varit allt annat än det.
Strålande blå himmel och mkt. varmt.
Jag började morgonen med att gå med på Power Walk 1 timme och sedan vattengymnastik i 30 minuter på lunchen med hantlar i vattnet. Jobbigt men urkul :)

1 kommentar:

  1. Hahah jag hoppas hjärtligt att min kära syster är lika bra på att dokumentera händelserna =)

    SvaraRadera