Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 10 april 2011

1:a hoppningen utomhus & bakning till jobbet!

Idag har jag fortsatt plantera blommor i lådorna runt huset sedan tyckte min 8-årige son att det var en jättebra idé att han, jag och pappa skulle ner till Lövestad marknad.... Näeh inte ens jag har varit så elak i mitt liv så jag måste tillbringa 1 timme på Lövestad marknad. Jag har helt ärligt inte sett så mkt. gräsliga kläder och annat till försäljning i hela mitt liv.

När vi kom hem igen så satte jag igång att baka! Händer inte ofta kan jag säga men på mitt jobb så har vi tjejer 1 dag i månaden som vi tar med fika och på tisdag är det min tur. Jag har gjort......ha ha ha där trodde ni jag skulle avslöja mig va! Nope sorry ni får vänta tills tisdag!
Men jag kan avslöja att det är inte kalorifattigt och innehåller vit choklad och citronlikör ;)

På em. blev det lite omändring i planeringen så istället för hoppträning blev det ridning hemma så jag passade på att rida i hagen framför huset och hoppa stockarna. Det var nog precis vad Bonzo behövde för om han kändes lite "trött" i ridhuset igår så var han väldigt levnadsglad idag :)



Efter ridningen så var det så himla fint väder så jag tog mina stavar och gick mina 6 km och när jag kom hem så startade jag grillen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar