Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 22 april 2011

Vilken härlig början på påskhelgen!

Igår var jag på hoppträning för Ulrika och det känns verkligen som allt börjar lossna nu och falla på plats.
Så himla roligt :))

Idag smög jag upp 07.00 innan familjen vaknat och gick ut och gick mina 6 km och sedan har vi fått massor gjort idag :). Bl.a. tog jag fram alla sommarkläder och planerade vad jag ska ha med mig på resan och framförallt provade igenom kläderna så att dom sitter som dom ska ;)
Vi har oxå ätit lunch ute på gräsmattan för 1:a gången i år och samtidigt tittat på hästarna som går och myser i sin fina gräshage.
Varit och handlat fröer så att Carl Philip har fått så en massa i sitt eget trädgårdsland och jag har precis nu ridit ett markarbetes pass på Bonzo i hagen och han känns så fin och loss och verkligen på G

Nu väntar långfredagsmiddag bestående av Chévregratinerad fläskfilé med äpple, mums!

Tänk vilken energi man får när solen skiner på oss :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar