Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 18 april 2011

Debuten i 110 gick strålande

Igår var det dags för debut i 110 i år och det gick strålande trots att jag var duktigt nervös när jag gick banan. Men tack vare Madde som peppade mig när vi gick banan så tog jag mig i kragen och gick in och gjorde en strålande runda (tack Madde för all hjälp igår)
Utgick efter grundomgången precis som planerat och hoppade inte omhoppningen men lyckades ändå ta en 10:e placering :)
Tog även en placering i 1:a klassen så 2 starter resulterade i 2 rosetter igår :))

Matilda fick vara fotograf och här kommer lite bilder (vissa lite suddiga men hon var väl nervös när mamma skulle hoppa högre)

Ullis och jag innan hennes första klass
På denna bilden kan man nästan se på mig att jag har ett helt batteri med fjärilar i i magen när jag går banan till 110 men Madde ser glad och nöjd ut iallafall när hon lotsar igenom mig

Och sedan går jag in och gör en av mina bästa rundor någonsin och kan inte låta bli att tänka på varför jag blir så nervös ibland innan jag kommer in på banan???

Anne & Bonzo i action i 110


2011 kommer att bli ett mkt. bra tävlingsår!

2 kommentarer:

  1. Grattis. Jättebra gjort.
    Snart är det dej vi får heja på i Falsterbo...
    Kram Beata

    SvaraRadera
  2. Tack Beata :)
    Hahaha ja jag kanske ska ha Tour of Amatours som mål nästa år!

    SvaraRadera