Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 5 april 2011

Trailern inlämnad på service

Idag var det dags för trailern att åka in på 1 årig service garanti.
Min snälle man Kalle körde upp den till Klippan imorse eftersom han jobbar i Eslöv och har lite närmare än mig som jobbar i Ystad.
Det hade bl.a. blivit en bubbla i golvet och kameran fungerar inte så det ska bli skönt att få det fixat.
Kan varmt rekommendera att köpa BOJ trailer då servicenivån är mkt. hög hos dom som jobbar där.
Dock så blir jag utan trailer i 3 dagar så det får bli uteritter hela veckan, men det ska bli härligt i det fina vädret :)



Själv så startade jag som vanligt morgonen med min stavrunda på 6 km

2 kommentarer:

  1. Skönt att få trailern fixad :-) Som jag nämde så får du gärna låna min BOJ om du behöver, kram

    SvaraRadera
  2. Haha finns dock en anledning till att kameran inte fungerar ;)

    SvaraRadera