Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 16 april 2011

Otroligt taggad inför morgondagen!

Dressyrträningen igår kväll gick super! Fredrik tyckte jag jobbat bra på svagheterna sedan 1 månad tillbaka och Bonzo gick super!
Alltid lika trevligt när man får kvitto på att man jobbat på svagheterna :))

Lördagen har gått i 190 som vanligt då!!

Tvättat både trailer och bil
Varför kommer jag alltid att tänka på filmen "Ghost Buster" när jag är igång med högtryckstvätten?? Det var helt ok på bilen och trailern men när Kalle hade tömt gödselstacken gick jag lös även där och det var mindre trevligt när gödslen som var kvar sköt upp i ansiktet :(

Dagen har avslutats med att titta på inspelningar för tävlingar förra året så nu är jag väldigt taggad att gå upp på 1.10 imorgon :)

Middag ikväll blev Jambalya  med färs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar