Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 26 januari 2013

Matilda 19 år!

Jahapp då var vi där igen!
Var tog alla dom 19 åren vägen???
Vi hade fått strikta regler att innan kl. 09.00 fick vi inte inträda Matildas rum med våran skönsång!
Efter att detta var avklarat for Kalle och Carl Philip upp till hjorthägnet och jag lastade guldklimpen och for iväg på dressyrträning.
Kom halvvägs när Mimmi ringde och sa att hon hade tagit fel på tiden men vi hann nog en halvtimmas träning. Bonzo var skitfin direkt idag så longeringen igår hade nog gjort susen för honom!
Efter en halvtimme fick Ylva och jag uppgifter att göra själva av Mimmi och Bonzo och jag skulle bl.a. öva på skänkelvikning i galoppen. Gick ganska bra faktiskt!
Efteråt hade Ylva gjort varm choklad och jag baguetter med brieost/parmaskinka.
Kan inte annat än LOVE våra lördagsförmiddag!

Kl. 17.00 skulle vi infinna oss hos mina föräldrar på middag då jag inte vill att dom ska ut och köra på vägarna nu. En otroligt god 3 rätters middag blev det och mätta och nöjda åkte vi sedan hem och hann nog titta på tv 1 timme innan ögonlocken gled igen.

Matilda och hennes lillebror är både lia goa teaterapor och roade sig med en fotosession inne på morfars kontor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar