Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 1 januari 2013

Carl Philip 10 år idag!

Igår var jag och Kalle faktiskt hör och häpna vakna efter 12 slaget!! Kan bero på att vi tittade på en riktigt spännande film som höll en vaken. Maten blev jättegod och vi hade en riktigt mysig nyårsafton!

Idag fyller sonen 10 år och återigen slås man av tanken "var tog dom åren vägen??"

Fick presenter på sängen
och sedan begav jag mig till ridhuset med Bonzo och red ett mkt. trevligt markabetes pass ;))

När jag kom hem åkte vi hem och hämtade presenten hos farmor och farfar som oxå har insjuknat i influensan så det blev bara tack och hej i dörröppningen (undrar hur länge jag ska klara mig??)

Dagen har avslutats med middag på Pizzeria Maritza i Tomelilla och nu e vi alla mätta och belåtna och enligt sonen en perfekt födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar