Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 22 januari 2013

Konstigt väder!

Satt på jobbet igår och läste att dom plogade snö på Österlen??? Utanför mitt fönster sken solen!

Hann ända till Veberöd innan himlen öppnade sig och snön vräkte ner :(
När vi kom hem så snöade det blandat med hagel och Kalle tittade konstigt på mig när jag fått in alla hästar och gjorde mig iordning för min powerwalk. Du vet att det haglar ute va?? sa han! Jajamen svarade jag men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder svarade jag och byltade på mig lite extra.

Inte e man vacker när man ger sig ut och det kanske är tur att det är mörkt så att man inte skrämmer livet ur någon som man möter
Hann även röra ihop en köttfärslimpa innan och den luktade väldigt gott när man kom hem igen ganska genomfrusen.

Idag får det bli en tur på åkern igen med Bonzo för det känns lite riskabelt att ge sig ut på våra vägar just nu. Bara att hålla tummarna att dom är bättre imorgon så att jag kommer iväg på hoppträningen!

Just nu känns det väldigt bra att man vet att man är här om 122 dagar (kommer jag tjata om detta?? JA högst troligt å GANSKA mkt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar