Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 5 januari 2013

Det bor en mkt. trevlig dressyrhäst i min hoppstjärna!

Idag var det dags för dressyrträning för Mimmi igen!
Kan bara älska att det är på lördagar man tränar!

Idag hittade vi ett par knappar till jag och Bonzo och även Mimmi tyckte vi gick ett steg längre än förra träningen! Dressyr är verkligen skitkul när man får till det ordentligt. Gick även kanon för Ylva & Chili vilket var så himla kul att se!
Mimmi tycker inte jag ska tävla mer LC programm på Bonzo utan gå på LB direkt då jag har fördelar på Bonzo som inte kommer riktigt till sin rätt i LC programmen.
Bara att börja plugga in LB2 till första tävlingen i februari då :))

Efteråt hade Marika (som skulle träna för Mimmi lite senare) fått den underbart briljanta idéen att vi skulle ha fika på läktaren och hade dukat fram ett digert bord med nybakat bröd, parmaskinka osv.

Åh jisses jag tror aldrig en fika har smakat bättre, tack så hemskt mkt. Marika!

Utsikten när man kör ifrån Svabesholm är ganska fantastisk!

På kvällen var vi bjudna till mina föräldrar på middag för att fira mamma som hade fyllt år den 3 januari.
En fantastikt 3 rätters middag väntade och en mkt. trevlig kväll

Min underbara pappa och man <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar