Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 1 oktober 2012

Lagträning för världens bästa Annsie!

Ikväll var det dags för inplanerad träning för Allsvenske laget hos Annsie som jag ordnat!
Det var nog över 1 år sedan jag tränade för Annsie sist och såg verkligen fram emot det som ett barn på julafton!

Det var jag, Lisa, Viktor och Joanna som skulle träna och vi började med markarbete á la Annsie.
Det är så himla bra träning att få innan vi börjar hoppa och Bonzo är helt igenom på alla håll och kanter innan man tar ett endaste språng. Jobbigt men otroligt nyttigt och Lisa undrade varför jag inte sagt till henne att hon kunde rida i bikini pga. värmen som uppkom, fniss!
Hoppningen gick jättebra och vi hade skitkul hela gänget med mkt. skratt och heja rop!
Annsie avslutade träningen med att fråga om hon fick vara med i vårat lag eftersom vi hade så kul ihop, hahaha!
Ska nu försöka få ihop en grupp och träna för Annsie en gång i månaden så ni som är intresserade kan höra av er till mig!
Sa jag att JAG ÄLSKAR att träna för Annsie :)))
Corti Henriksdal
Annsie på fina Corti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar