Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 5 oktober 2012

FREEEEDAG!

Det första jag sa till min man imorse när klockan ringde var "GUD NÅDE den som väcker mig tidigt imorgon när jag är ledig". Kroppen värkte efter ett tufft markabetespass i ridhuset igår kväll och det var  riktigt segt att komma igång tills jag gick in i stallet och möttes av Bonzos gomorron gnägg, då blir jag så glad!



Igår handlade jag nya ljus och tog fram andra ljusstakar vid tv´n. Blev riktigt bra tycker jag själv iaf.

Helgen är fullspäckad som vanligt med dock en sovmorgon imorgon innan jag börjar speeda upp mig.
  • Hedvig ska få sin 1:a abortvirusspruta
  • Ciclonica ska hämtas hem efter 5 månader på bete
  • 2:a omgången av Allsvenskan på söndag i Åhus

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar