Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 23 oktober 2012

Joggingtur och dags för vantar!

Ikväll var det ientligen zumba igen men då jag märkt att mina knän inte riktigt håller för så mkt. hopp som den tränaren har i passet har jag valt att avstå.

Fick faktiskt med mig "håll i er nu" Matilda på en powerwalk innan middagen istället. Jag gapade nog av förvåning ett par hundra meter.....

 Efter 2 km tycker Matilda vi ska jogga istället och jag ville ju inte visa mig sämre så så blev det. Tror inte jag har joggat på många många år!!! Men måste nog villigt erkänna att jag älskar när man är färdig att hela kroppen skriker av trötthet för då känner man att man gjort något ordentligt! På torsdag efter jobbet ska vi på det igen!

Alla som känner mig vet att jag har otroligt lätt att frysa om mina fingrar! Blodet försvinner och jag blir helt vit och sedan tar det lång stund innan jag fått upp värmen om dom igen. Såg igår på nätet att HV Polo kommit ut med ett par bra vantar att ha nu för endast ca 249,-. Ringde Bengts Hästsport och ska hämta dom imorgon :))

WINTER GLOVES HV POLO
WINTER GLOVES HV POLO
När jag ändå är där ska jag även köpa hem nytt foder till hästarna då jag går ifrån Iform foder nu då dom inte kan köra hem det till mig och då försvinner ju hela idén tycker jag!
Har pratat med en representant från Svenska Foder som varit otroligt bra och som ska göra en foderstat till mig efter gått igenom våran höanalys men redan nu har vi bestämt att Bonzo ska gå på HippoTop One och Hedvig & Ciclonica Hippo Grow.
Fördelen är att Bengts Hästsport har detta sortiment hemma och jag kör förbi dom varje dag när jag kör från jobbet så det blir ingen omväg när jag ska köpa foder.

Imorgon kväll är det dags för hoppträning på världens bästa häst igen :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar