Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 26 oktober 2012

Fantastiska lilla småtokiga häst!

I onsdags på hoppträningen gick det bara så himla bra :))

Bonzo har varit på hugget hela veckan och njuter nog av att det blivit lite svalare utomhus!

Ulrika hade lagt upp en övning på långsidan där vi hade 3 räcken på långsidan med 3 galoppsprång imellan där det gällde att galoppera framåt. Det triggade igång Bonzo kan jag säga och han njöt!
I slutet hade vi vilat en stund då stackars Wille hade käkat grus ett antal gånger.
Jag trodde att Bonzo skulle vara trött och lite svårare att få på hugget igen men ack så fel jag hade.
Zoom, zoom sa det mellan hindren och han laddade på allt både bakifrån och framifrån.

Betyget från Ulrika blev "väldigt bra händer idag och perfekt galopp"

Styrde hemåt med ett solskensleende och tänkte FAN vad kul det är med hoppning!


Igår hade jag min "jobba hemma dag" som jag har 1 gång i veckan och tyckte det var väldigt skönt att i lugn och ro sitta med siffror & excel i mjukisbyxor och slippa sminka sig ;)

Har idag som en liten helgpresent till mig själv beställt en ny Iphone då mitt avtal går ut snart på den gamla. Blev en Iphone5 som kommer om några veckor och den gamla får sonen till hans stora glädje. Det lustiga i kråksången är att mitt nya avtal blir billigare än det gamla.....och då får jag den senaste Iphone modellen som har större skärm och är snabbare??

Så nu ser jag fram emot våran fredagskväll då Emma kommer hem eftersom hon och Matilda ska skriva högskoleprovet imorgon i Ystad så Mamma Anne får njuta med alla sina barn ikväll ;))

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar