Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 14 oktober 2012

Nedslag för mig och vinst för sonen i helgen!

Igår åkte jag till Flyinge med mina favoritkillar i bil och trailer. När vi tog ut Bonzo slutade det regna och jag tackade högre makter för det. Dock när jag började trava Bonzo kändes han inte helt ok i högervarvet. Bad Kalle titta och han tyckte oxå det men var inte helt säker. Jag tog ut min kompis Emma Link som var funktionär där och bad henne oxå titta. Han tog inte riktigt för sig i högervarvet med ena frambenet men det var inget man märkte om man inte visste det. Dock räckte det för mig och jag startade inte utan lastade Bonzo och färden gick hemåt med en ngt. ledsen pilot :(((
Troligtvis är det från hovslagningen i fredags och nu får han vila ett par dagar och sedan kollar jag av honom igen.

Även idag skulle jag iväg med mina favoritkillar då sonen hade fotbollsmatch med sitt lag i Sjöbo. Regnet fullständigt öste ner, det haglade ibland och även åskan gjorde sig hörd..... 1:a matchen slutade med 2-4 till vårat lag, 2:a matchen blev dom fullständigt utklassade för att sedan VINNA sista matchen med 3-2. Det stod nog 10 föräldrar och hoppade upp och ner av glädje

Våran duktiga målvakt!

Vi har även fått en ny familjemedlem i helgen då sonen ville rädda kattungen Ninja som inte mår riktigt bra av att vara ute i stallet. Får hoppas hon klarar sig och blir en fena på att jaga möss för det har vi gott om i vårat hus just nu

Sist men inte minst önskar jag goa vännen Pia ett stort grattis på födelsedagen & hoppas den blir perfekt trots det ruggiga höstvädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar