Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 20 oktober 2012

Nya fönster & tävling!

Idag har nästan hela dagen gått åt att storstäda huset med hjälp av gulliga dottern Matilda och sonen Carl Philip!
Vad gjorde Kalle då???
Jo här kommer beviset
Dessa fönster blev insatta i våras
Idag  började det såhär på andra kortsidan med fönster i urdåligt skick
Nya karmar insatta

Imellan kunde jag sa se rakt ut i hagen att Hedvig vilade stora magen i hagen
Kalle jobbade starkt vidare medans jag, Matilda och Carl Philip storstädade hela huset


Hela dagen väntade jag på att Skabersjö skulle uppdatera startlistorna för imorgon med reserverna. Ringde dom vid 4 tiden och fick reda på att jag antagligen inte var med. Red ut en lugn runda på Bonzo och fixade sedan middag. Gick in på datorn vid 19-tiden och fick se mig själv som nr 2 i startlistan. Duracell kaninen kom igång och på mindre än 30 minuter var hästen badad, knoppad, trailern packad och piloten taggad! Men dom 30 minuterna var dom bästa denna veckan då jag & Kalle lyssnade på 80-tals disco i stallet samtidigt!

Min gullige man ställer upp imorgon då jag har startnr 2 och måste ha ngn. som håller Bonzo när jag går banan.
Så imorgon har jag mina favorit killar med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar