Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 2 oktober 2012

Sumban fick stå åt sidan för svullokväll.....

Både jag och Matilda var ganska slutkörda när vi körde hem från jobbet så vi bestämde oss snabbt för att strunta i zumban och köpa grillad kyckling istället och mysa i soffan istället.

När killarna kom hem hade Carl Philip lånat bakbok på biblioteket och bestämt sig för att baka. Jag tror det var mjöl lite överallt i köket men väldigt mysigt när mina killar stod där och bakade.

Resultatet blev mkt. goda pepparkaksmuffins med glaserade aprikoser till


Efter detta var jag ganska mätt och kände mig lite skamlig att jag inte gått på zumban....

Mina nya gardiner i vardagsrummet kom upp oxå och det det blev väldigt snyggt. Dock passar inte golvljusstakarna till längre så det får jag ändra på.

Lite rustikare stil på gardiner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar