Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 30 september 2012

Ups, långt uppehåll igen....

Hmm, det var ju inte meningen direkt men helgen bestod av tävling, funktionär & Malmö så den gick swisch swisch förbi...

Började helgen med tävling i Ballingslöv och hade med mig Ylva "galoppera"
Båda klasserna gick jättebra och ena resulterade i 2:a placering (1 m) och den andra  (1.05) fick jag ett stopp på oxer (hinder nr 6) ur sväng "been there done that" så det får jag nog faktiskt ta tag i på allvar och nöta in!!

På lördagen var jag funktionär på våran förening där det var Allsvenskan för ponnier i dressyr. Guuud så söta dom är dom små ryttarna och deras ponnier och framförallt jätteduktiga. Allt var jättefint anordnat och det var tänt levande ljus vid både sekreteriat och toaletter och kändes riktigt mysigt. Till lunch fick vi Tacos så det blev en toppendag med mkt. spring i benen och hästsnack

Idag for jag in till Malmö med mina favoritkillar eftersom sonen behövde höstskor och vardagsrummet nya hissgardiner. Hittade jättefina hissgardiner på HEMTEX (kommer bild senare då tja, ni vet män är inte så snabba att sätta upp gardinstänger....) Köpte även nya fina ljuslyktor och sonen fick 3 par nya skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar