Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 2 september 2012

Möte inför allsvenskan!

När denne svensken vaknade imorse hade någon hoppat på min panna hela natten... Började med att rida ut med Bonzo och mådde genast mkt. bättre. Gick sedan min powerwalk och njöt av den tidiga höstluften.

På eftermiddagen var det möte inför Allsvenskan uppe i Högesta där min förening har sitt ridhus. Viktor hade bakat en urgod kaka och planeringen satte igång. Vi är 4 i laget och Viktor är reserv och lagledare. Känns som att vi kommer bli ett mkt. bra lag och alla ser fram emot utmaningarna! 2 träningar bjuder föreningen på och en blir för Leif Nilsson och en för Ann Sofie Oscarsson, såååååå roligt ska det bli!

Efter fikan var det dags för suprise teambuilding! Ut i skogarna vid Söved och där stod Marie och väntade med sina fina ponnier och vi skulle åka tvåspann mellan träden. Dom som ville fick även prova på att köra!
Jag kan lova att det gick undan och tröttnar man någonsin på hoppningen och söker nya utmaningar så vet jag vad jag skulle välja :))

Efter denna upplevelse så blev det korvgrillning i skogen och peppsnack! Mkt. mkt. trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar