Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 4 september 2012

Träningsfreak???

Jag har ju som tidigare berättat börjat på Zumba träning varje tisdagskväll och har nu även köpt 10-kort så nu kan jag inte komma undan....

Ikväll var det 3:e gången och på vägen dit frågar Matilda min dotter glatt "E du laddad ikväll mamma"
Tja, det var nog inte riktigt den känslan jag hade i kroppen just då iaf.

Men så fort musiken sätter igång så kommer det något jvl anamma i mig och jag vickar rumpan på högsta speed.


Ikväll tyckte jag att jag hängde med bättre på alla stegen och det kändes i kroppen efteråt.

Men jisses vad skönt det är och vad nöjd man är när man kommer hem 20.30 och går in i duschen och sedan landar mjukt i soffan efteråt.



Min veckoträning består nu av

  • Zumba varje tisdagkväll
  • Powerwalk 6 km varje lördag & söndag
  • Ridning 5-6 dgr i veckan
Det räcker va???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar