Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 6 december 2011

Pysselkväll med jobbet!

Ikväll har vi avverkat min planerade pysselkväll med jobbet och det blev väldigt lyckat :)

Vi började med att äta underbart goda mackor som jag beställt och hämtat på Maltes mackor (kan varmt rekommenderas)

(lite ljus bild så skumtomtarna blev nästan vita, hahaha)

Tända ljus är ett måste för att få in myskänslan


Sara från Kocksa Gården kom 17.00 och pysslet satte igång.

10 tjejer, 1 barn och 1 man satte igång och knåpa och när Thomas satte på julmusiken blev koncentrationen total
Thomas blev väldigt nöjd med sin krans

Och jag blev ganska nöjd med min krans oxå som jag ska ha ett silver blockljus i

Nöjd hemma kröp jag in i mina nyinköpta pyjamasbyxor (fryser hela tiden nu...) och kröp ner i soffan med sonen som somnade ganska snabbt och tittade på House.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar