Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 23 december 2011

God Jul alla goa vänner!

Igår innan vi hämtade Emma på flygplatsen var vi på Sushinu i Ystad och avnjöt väldigt god sushi. Till denna underbara rätt tog vi ISVATTEN!!!! Inte alltid en dans på rosor att vara med i Viktväktarna kan jag säga!

Kalle & jag
Matilda & Carl Philip

Lille sonen är inne i en fas nu där han är den stora "ladykillern" till storasysters inte kanske så stora glädje..

Sedan styrde vi bilen mot Sturup för att hämta Emma och gissa vad.... Flyget från Arlanda var försenat (what a surprise..) Till slut kom Emma och kramkalaset var stort och ja ok då jag fick en tår i ögat :)
Så mysigt att ha hela min familj hemma över julen!

Idag är det först ridhuset med guldponken Bonzo (som verkar helt ok igen) sedan griljera skinkan, göra julköttbullar, baka nytt bröd igen och dagen avslutas med julklappspelet med 2 paketer var som vi köpt för 20,-/st som skulle passa alla (inte en helt lätt uppgift kan jag säga och gissa vem som kom på det...) Emma hade ett helt gäng filmer med sig hem oxå så det blir nog ngn filmtajm idag oxå.

GOD JUL ALLA GOA VÄNNER

3 kommentarer:

  1. God Jul till dig också Anne och hoppas vi får möjlighet att ses under 2012! Kram Vera

    SvaraRadera
  2. De samma Vera och ja det hade varit jättekul att ses 2012, kramar!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig också en riktigt God Jul :)

    SvaraRadera