Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Vi i denna familjen har varit i full gång sedan imorse (ja, om man bortser från 2 tonåringar som dragit fötterna efter sig inomhus....)

Då det hade frusit under natten ville Kalle tömma gödselstacken vilket var helt underbart att få den tom igen.

Min duktiga man

Eftersom inte hästarna kunde gå ut under tiden han gjorde det så passade jag på att rida ut en lång runda på Bonzo i det fina vädret
Det var så fint överallt med rimfrosten och solen som sken på det

När vi tar rundan ner till Lövestad By brukar jag rida över en gammal järnvägsvall där rälen är borttagen och i samma hage i alla år (ca 13 år) har samma shettis gått i hagen där. Den är otroligt söt och liknar Mulle fast fux då.
När jag kom hem släpade jag ut Emma på en 6 km powerwalk så att man kan äta god mat med gott samvete ikväll :))

Efter att sedan snabbt intagit lunch så rengjorde jag alla träns, förbyglar osv. medans min duktige son körde in 10 höbalar i stallet till mig

När jag nu sitter här och skriver tycker jag efter allt vi hunnit med idag att det ska bli rätt så skönt med en lugn Nyårsafton med Kalle och våran son och god mat.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar