Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 8 december 2011

Nya foton på prinsessan

Hann vara på jobbet i ca 2 timmar innan sonen ringde och sa att han mådde illa och ville hem.
Bara att packa med sig datorn och köra hem igen!

På lunchen passade jag på att gå ut och fota hästarna och Hedvig är den som vet sitt avelsvärde och var mest fotogenisk idag ;)

Bonzo och Hedvig
Hedvig i pos 1

Hedvig i pos 2
Helt plötsligt fatta Bonzo och Ciclonica vinken och ville oxå vara med
Mina 3 älsklingar i grupp puss :))


Hagarna är inte roliga nu och blev väl inte bättre när regnet och stormen kom på kvällen. Hedvig skulle behöva en total "make over" med både ryktning, klippning av man & svans osv. så det får nog bli en stund med henne i helgen.

På kvällen var det hoppträning som gällde och nu när tävlingssäsongen är över ska vi fokusera på mkt. teknik & gymnastikövningar och inte så mkt. banhoppning.
Var riktigt trixigt idag men jag har tur för Bonzo är som Ulrika säger "som en ponny i vändningarna" så övningen blev bara lite svår för mig i högervarvet där vi skulle hoppa ett räcke, sitt ner, sväng höger direkt, ett galoppsprång, räcke igen. Tydligen väldigt vanligt att högerhänta har svårare i höger varvet.
Dock var Bonzo vääääldigt cool idag (dvs. trött) vilket ifs var bra då jag behövde lite vänta läge för övningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar