Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 5 december 2011

Fullt frisk!

Fick idag reda på att alla mina svar på blodprovet var fullt normala och det är ju jätteskönt förutom att jag är lika trött fortfarande....Är väl bara att hoppas att jag blir piggare nu när jag ska äta så hälsosamt!

Igår var första dagen i mitt nya liv och det gick över förväntan.
På morgonen var jag i ridhuset och körde lite markarbete och hoppade en bana på 8 språng. Bonzo var otroligt fin och igenom hela passet :)
Efter det var det storhandling på mat som gällde så att jag kan täcka in alla luncher och middagar för veckan. Familjen är lycklig för nu får dom helt plötsligt middag på kvällarna men jag har klargjort att vi får nog turas om att göra middag!
Hann precis slänga i mig lunch då Kalle och Carl Philip kom hem från hjorthägnet och då var det färd till Malmö som gällde för inköp av byrå till sonen och lite julklappar till Kalles sida. Var lite hungrig när vi körde hem men då hade jag som tur var både vatten och frukt i bilen. Både middagen och lunchen var jättegoda och jag smällde nog i mig 2 liter vatten under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar