Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 26 december 2011

Love REA hos Bengts Hästsport!

Igår kom veterinären och skulle dels vaccinera både Bonzo och Ciclonica och även göra ett friskhetsintyg till Ciclonica eftersom hon har en reservation i sin försäkring på infektionssjukdomar sedan i somras. Ganska brett område att reservera sig på men försäkringsbolag är försäkringsbolag.
Tempen skulle tas och det uppskattade inte Ciclonica så Kalle fick hålla henne och veterinären fick försöka ta den. Hmmmmm, det slutade med att lillan stegrade och gjorde en frivolt! Puh det kunde gått illa men tempen hann tas iallafall och hon ska äntligen bli friskriven i försäkringen.

Idag var det äntligen dags för att utnyttja mitt presentkort på Bengts. Emma och jag körde i god tid och kom dit en kvart innan öppningsdags. Ehhh, vi var inte ensamma och innan dom hann öppna var bilkön låååång!

Gjorde extremt fina fynd (50% på allt som jag valde )och åkte därifrån väldigt nöjd med mina inköp.

Shabrak

HV Polo

Lamicell
Tröjor
66 north kofta
Kingsland tröja
Mountain horse tröja

Kingsland boxgardin så att man kan dörren öppen på meeting när man håller på inne i boxen

Nu ska vi snart iväg och fira jul med Kalles föräldrar i Brösarp och imorgon bitti e det dags för invägning på viktväktarna, GULP! Jag har verkligen hållt koll på vad jag har stoppat i mig (utom julafton då) och varit ute och powerwalkat 3 dagar i rad och ridit så jag hoppas verkligen att jag inte gått upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar