Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 25 december 2011

Foton från julafton

Jaha, då var julafton avklarad igen. Känns alltid lite snöpligt tycker jag med alla förberedelser man gjort och så är det över på 1 kväll.

Igår var iallafall hela familjen lastad i bilen kl. 14.00 och färden gick till min äldsta bror i Ljunghusen.

När vi kom fram väntade glögg och pepparkakor på terassen (väldigt mysigt)

Min bror och mina föräldrar
Jag och mina föräldrar

Matilda och hennes kusin Amanda

Göran i full fart i köket

Granen med alla paket

Jag och min älskade man :))

Jag och min bror som gjorde världens godaste julskinka i år :)

Min kanske inte så fotogeniska son och jag

Och sist men inte minst hela min älskade familj samlad :)))

Jag fick många fina julklappar av både mina föräldrar, barn och man. Bl.a. en mkt. generöst presentkort av mannen på Bengts Hästsport så gissa vem som kommer stå utanför dörren när rean startar imorgon ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar