Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 3 mars 2014

Trevlig & intensiv helg är över

I lördags red jag ut en lång skrittrunda med Bonzo direkt på morgonen för att sedan dressa om och bege mig till ett spännande möte i Helsingborg.
Mötet var väldigt givande så jag unnade mig själv 20 vita tulpaner på vägen hem
Väl hemma var det dags att köra till ridhuset med Aktion. Där var inte mkt. Aktion i den gossen kan jag säga. Kändes skitseg att rida och är nog troligtvis inne i en pälsfällningsperiod.

Igår skyndade jag mig upp och började med att pessoalongera Aktion och han såg fräsch ut. Efter det var det Bonzos tur att ge sig ut på uteritt. Lagom till jag kom hem igen hade min snälle man mockat hela stallet. Det kallar jag service på hög nivå :)

Killarna skulle till hjorthägnet och arbeta (hahaha Carl Philip ser ut som Byggare Bob)
och jag hade bestämt med Ylva att åka med till Lund när Lina skulle tävla 130 & 140.
Vädret var väl inte helt på våran sida när vi körde men lättade som tur upp när vi kom fram

Min tränare Ulrika var oxå där och tävlade och både hon och Lina gjorde jätte fina rundor i både 130 & 140. Själv gick jag banan till 140 och kunde konstatera att inte ens om jag varit drogad hade jag styrt emot dom hindren.
Precis som vanligt så känns det idag som att helgen bara försvann alldeles för fort :(
I veckan väntar det hoppträning för båda gossarna så det ska bli kul att fortsätta gjuta på den formtoppen som jag känner nu :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar