Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 19 mars 2014

Trött och orolig!

Usch denna veckan känner jag mig inte alls i fas med någonting!!!

Är orolig för att Kalle inte fått jobb ännu, är orolig för mitt eget jobb som endast är ett konsultuppdrag till 30/6 och känner mig ständigt skit trött och sliten!

Fick välbehövlig massage idag och åkte iväg på hoppträningen ikväll.
Började med att jag glömt kedjan till pelhambettet så jag fick låna en kedja av Ulrika.
Dock var där inget skydd på kedjan så Aktion blev skit känslig och vågade inte gå fram riktigt.
Tejpade kedjan och lossade lite på den och då gick det bättre.

Träningen gick ok men inte mer och jag känner att är inte jag på tipp topp så är vi inte riktigt samspelta. Dock så fortsatte jag rida och tänka framåt trots att allt inte kändes 100%.
Ville ientligen hoppa högre med honom ikväll men var för trött för att gå ur min bekvämlighets zon, ajabaja Anne!!!
Tack Ullis för att du filmade!



Näeh måste rycka upp mig och komma igen med nya krafter så imorron ska jag till frissan och klippa en ny frisyr och slinga håret ljusare som ett första steg mot att se allt lite ljusare.
Frisyren nedan är tänkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar