Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 5 mars 2014

Jodå så att...

formtoppen fortsätter :)))

Själv hade jag varit frusen och mått sådär halva dagen igår men när blodsockret var på 0,0000 på eftermiddagen gick jag ner till Espresso House och köpte mig en sk. semle muffins.

OH MY GOD säger jag bara så god den var och efter det blev jag lite piggare fastän magen inte blev så glad....



Ulrika var snäll och la in ett extra träningspass för mig och Ebba igårkväll kl. 20.00 så jag tog med Bonzo så att vi riktigt hade tid att kolla av honom efter varje övning att benet var riktigt ok.

Inga problem med det benet inte, frisk som en nötkärna och så på G att hoppa!

Öronen var spetsade, galoppen hade studs uppåt och han var som en som en missil som sökte efter målet.

Slutade med en bana på +-1 m och det kändes som en "walk in the park"

Första tävlingen är om 2,5 vecka och jag längtar


Ikväll är det Aktions tur att hoppa :))

Love my horses

1 kommentar:

  1. Skönt att han var helt OK i benet och härligt att det gick bra :-) Längtar tills kvällens träning, ses där!

    Kram

    SvaraRadera